13 april

SKIT DATOR.. Ja, jag hade skrivit ett långt inlägg, och vad händer ? allt försvinner..


Nåja, hejsan.. 
Sveriges trotsigaste barn bor för tillfället (hoppas jag) i detta hushåll..
Ingeting duger just nu.. och speciellt inte jag.. 

Idag blev det ingen promenad på förmiddagen, utan Valter fick sova hemma i sin säng.. Han sover mycket längre då.. Vilket han behöver..
Men vi ska ta en promenad ner till affären sen och möta Erik! 

Natten till igår så vaknade min kära son klockan 3... om jag var trött igår? rätt så.. nåja, jag fick ju sova mellan 6-8 för Erik tog över vid 6..

efter det så åkte vi till Eriks föräldrar, för Erik fixade min bil.. Volvon har haft en riktigt rostig framskärm.. typ, så pass att jag faktiskt skämts lite över att visa mig i den.. fjantig ? absolut! 
Men erik fick tag i nya framskärmar till bilen så nu ser hon fräsch och fin ut! Kan lägga ut en bild sen när jag fotat..

Sen byttes det också till sommardäck, men det var visst pyspunka på ett så vi (läs Erik) måste lösa det..
Fram tills dess får hon stå..

När jag ändå nämner däck..
Gissa vad som händer den här veckan ? Jepp, det är dags för däckkvällar.. 
jag HATAR dom..haha.. 
Har aldrig tyckt om dom.. och sen Valter kom har de blivit ännu värre..
Och det kommer inte var nådigt den här veckan.. Eftersom min son är tjurigast i världen..

När jag ändå nämner Valter..Vet ni att om 3 veckor, så blir han 1 år!!!! 
Ursäkta mig, jag födde dig typ igår..
Innan jag fick barn, så tyckte jag tidenn gick fort.. Men det är ingenting mot för hur fort det går när man har barn.. Helt Galet!

Nåja, en sista liten sak innan jag ska pyssla på med annat..
Igår, 12 april så fyllde min mamma år, hoppas hon hade en underbar dag, men det tror jag, då hon spenderade den i Paris.. Ska bli så roligt att få höra om allt när dom kommer hem! :) 
 
Igår så skulle också min mormor ha fyllt år..Men istället blev det andra födelsedagen hon firade i himlen, och andra födelsedagen som vi fått sakna henne så otroligt mycket!<3

 
Mamma med Valter, som här är 8 dagar gammal<3
 
Min fina mormor och jag <3

Kommentera inlägget här :