Bilder..

 
Slänger in lite bilder,då datorn vill stänga av sig mest hela tiden.
Har hittils gått ner 12,4 kilo, och får äntligen på mig mina favoritbyxor igenn!
 
Älskade sol!

Imorse ville Valter följa med Erik på jobbet!
 
I lördags fick valter teste en bil! Svar ja, han älskade det!
 
Igår hängde vi ute i solen hos Andrea! :)
 
Han är allt en pussgurka, min lilla kille! <3
 
I lördags fick jag prata med killarna i skype då dom for och sov hos Eriks föräldrar!


 
Svarta kläder igår.. Dåligt val kan jag meddela! haha.
 

Kommentarer :

#1: blondinas

Du e så snygg gumman å vilka fina bilder er alla :D ÅH saknar er asmega mycket <3 <3

svar; Men jaaa jag blir galen..å de är inte friska nog att de kan släppa oss å inse att de är jag å robin, end of story liksom..*suck* Hur mår ni nå snäckan? Kram fina du <3

skriven

Kommentera inlägget här :