Godmorgon på er!

Godmorgon! :) 
Idag tyckte Valter visst att vi skulle stiga upp samtidigt som Erik! 
Och det var en ledsen kille här hemma när Erik väl for på jobbet! 
Han ville verkligen följa med på jobbet idag..

Nåja, vi får försöka göra det bästa av dagen! :)

Igår var vi på två långpromenader! 
Jepp, den här late jäveln har tagit det där med motion på allvar! 
Och jag har slarvat en del med VV.. 
Men har tagit tag i det igen.. 
Nu är jag så less på den hör övervikten som jag släpar runt på! 
Så nu kör vi! (Eller jag) 
Måste bli bättre på att laga mat också.. Jag orkar inte, och då gör jag makaroner och något till.. Och då blir jag inte ordentligt mätt, och då går jag och småäter mackor osv! 
Nej, det behövs bättre mat än så! :) 

Nåja! Nu ska jag hålla koll på den här huliganen jag har här hemma, och när han blir trött så tar vi en promenad! :) ha  en bra fredag, så hörs vi! 

Valter hittade en bild på mig! Den här är alltså tagen för 10 år sen!? Vart tog tiden vägen? 

Kommentera inlägget här :