Jobb..

Ja,även denna dag söker jag efter jobb..

Jag vill kunna hjälpa Erik med räkningar osv, för just nu känns det som att jag lever på honom,Och det är aldrig kul att ha den känslan..

och jag vill kunna köpa lite saker, som jag vill ha, utan att behöva känna ångest över det! 

Nåja, jag ska inte klaga, jag har tak över huvudet, och mat på bordet!
Och en jävla massa kärlek! 

Det är det viktigaste :)

Idag började iaf jag dagen med att stiga upp halv 6 (nåja,alarmet stod på halv 6, men jag snoozade)
Iväg med Erik till jobbet då han hade sin bil där..

När jag och Valter kom hem åt jag frukost, och sen tittade vi lite på barnprogram, och lekte en massa i hans rum..

Sen när han vart trött så tog vi vagnen och gick på en promenad, han somnade och jag lyssnade på Tvillingpodden!! Närmare 1 timme och 45 minuter var vi ute och gick!  Helt otroligt vad skönt det var! :) 

Sen var det bara att duscha, och he i både mig och Valter lunch, 
sen drog vi till öppna förskolan.
Var även in på BVC och vägde och mätte Valter..

sen har vi inte gjort så mycket mer.. Och när Erik kom hem fick han ta över Valter.. haha, låter hemskt att säga så..
Men just nu är Valter inne i en period där ingenting jag gör duger! (Thanks for the love)

Nä, nu ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mig, är såå trött! 
Hörs imorgon! 
 
Den här bilden är tagen för exakt 1 år sedan!! 
Helt galet vad fort det gått! 
(och svar ja, jag saknar min mage!!)

Kommentera inlägget här :