Torsdag :)

54Hej och godmorgon! typ..

Idag gav charmtrollet mig sovmorgon till typ 8!!! 
Mycket uppskattat! 

Igår var jag på Birsta med Andrea och Junior, mycket trevlig, och hittade lite roliga saker..

Bla en onepice till Valter..Superfin, dock så märkte jag idag när jag skulle ta på honom den att dragkedjan var trasig, så jag måste åka och lämna tillbaka den! 

När jag kom hem fick jag ett sms om att jag hade ett paket från cocopanda att hämta ut.. Och vart lite förvånad då jag inte beställt något..

Då hade min underbara mamma beställt sminkbortstar åt mig! ska bli kul att testa dom! 

Sen på kvällenn så for jag på ett friskis och svettis pass med Eriks mamma..

Helt okej var det.. Men kanske inte riktigt min grej.. ska dock ge det en chans till och se hur det känns då! :) 

Nu ska jag gå och göra lunch åt charmtrollet och sen ska han få sova! 

Jo förresten, jag har nu klarat 100 dagar utan godis och fikabröd!! sjukt nöjd med mig själv!


Ha en bra dag så hörs vi sen! :) 


Känslan när det såg ut såhär!! :D
 
 
Mina nya fina sminkborstar! :D

Kommentera inlägget här :