Lägenhet..

Så kom den helgen.. 

Jag bor nu i en egen lägenhet, en tvåa på 66 kvadrat! 

Igår började vi med att åka ut till Eriks föräldrars stuga och lämna Valter där, sen hem och börja lasta! 
 3 vändor med skåpbilen blev det, sen blev vi helt slut, och bestämde oss för att ta det sista idag.. 
Så blev det ju inte, men alla möbler är här iaf! 

Sen har jag en massa småsaker som ska hit också, men det ryms ju i min bil så det tar jag i veckan! 

Lägenheten är väldigt fin, eller ja, det är lite målat (med bläckpenna) på en vägg, och lite hål här och där, men det ska målas om.. Är bara Valters rum som inte ska fixas, där är det vitt och fräscht! 

Och nu börjar det.. Dagarna utan Valter.. Min älskade Lilla solstråle! Den där fantastiska lilla människan som varje dag gör mig till en bättre person! 
Jag saknar honom massor, fast jag har träffat honom idag' 
Imorgon kommer han iaf hit och sover, och jag längtar! 

Nej, nu ska jag ta och sova, upp 05.00 imorgon för några timmars jobb på byggmax! 



Kommentera inlägget här :