Onsdag!

Kom nästan nyss hem, spenderat hela dagen på birsta och Ikea.. 
så nu har jag nog snart allt för min sminkhörna, och till Valter rum! 

Bara ett skrivbord och lite småsaker som fattas!
men det får jag lösa senare i veckan! :)

Sen har vi varit till Erik´s föräldrar och surrat med dom, och då blev det bestämt att Valter ska få vara med dom på söndag, så vi kan möblera om och göra i ordning i lägenheten! :)

Plus att det blir bra träning för mig att Valter har barnvakt..
Gruvar mig för att ha honom på förskolan!
 
Men det blir säkert bra! 

förresten, det är ju onsdag, i min värld så betyder det vägdag! 
Jag hade gått ner 1 kilo, och har nu offciellt gått ner alla graviditetskilon! :) 
Så nöjd! 
bara att ta resten av de överflödiga kilona nu då! :) 

Nu ska jag kolla efter lite gardiner osv på nätet, sen sova! 
Tröttare är tröttast! 

Godnatt :)

 

Kommentera inlägget här :