Påskägg

Hej! 

Alltså, det här med påskägg.. Jag vill ha påskägg, men jag äter ju inte godis och har inte gjort på 85 dagar!!
15 dagar kvar av utmaningen..(om någon undrar så tänker jag då smaka lite godis, för jag vill testa marabou japp!) 

Men sen kommer det bli godis på lördagar, om jag nu vill äta något..Det återstår att se! 

Jaja, nu drog jag iväg! 

Jag vill ha ett påskägg som sagt, och jag har kommit med en massa lösningar.. haha. bland annat så skulle jag vilja ha den här hurtsen från Ikea!

(Bild lånad från Ikea.se)

Snälla Erik, den här vill jag ha i mitt påskägg! :) 

hahah, men det kommer jag väl inte få.. 
Några tips på hur jag kan lyckas få den där ? utan att behöva köpa den! haha

Idag var det ju tänkt att vi skulle åka på öppna förskolan, men, jag har ont i halsen, och det är ju dumt om jag är runt småbarn då! 

Så istället får jag väl fixa och dona i lägenheten,så kanske jag kan lägga ut lite bilder! :) 

Nu ska jag gå och leka med den där huliganen jag har här hemma! som för övrigt gav mig sovmorgon till 7 idag! :) 

Ha en bra tisdag :)

Kommentarer :

#1: Mamma

Blir ett mycket stort påskägg om den ska få plats med en sådan hylla... ;)

Svar: Men jag har sagt att jag inte behöver själva ägget! ;) haha
Sofia

skriven

Kommentera inlägget här :