Torsdag!

Ja, som jag skrev tidigare så har Valter varit så tjurig idag, så jag har hållt på att gå under! 

Men han sov ju en stund iaf! :) Sen for vi till Andrea och Junior, drack en kopp kaffe och bara surrade skit! :) 
Fick också gosa med Junior, underbar unge! 
Min son däremot vart svartsjuk, haha! 

Efter att vi varit där så åkte vi på ica och hämtade ett paket, 
Sen har jag inte hunnit göra så mycket mer, plockat lite i lägenheten, men Valter har redan rivit ut allt igen.. 

Och nu väntar jag bara på att Erik ska komma hem, så ska jag iväg och kolla efter ett skrivbord! 
Hoppas jag hittar något billigt, annars har jag ett som jag sett som jag vill ha.. men det kostar egentligen lite för mycket! :)


 det jag hade beställt :)

<3

Kommentarer :

#1: Mamma

Valter ser plötsligt så stor ut. 😍

Svar: Ja verkligen!! haha :)
Sofia

skriven

Kommentera inlägget här :