Hej hallå!! :D

Måndag idag.. inte vilken måndag som helst, utan det är min första dag som arbetslös sen Valter föddes.. Vilket ju inte är så positivt  det där med att vara arbetslös...

Det är också sista måndagen innan min älskade lilla unge blir 1 år!!
På lördag blir han alltså 1.. Helt galet! 

Den här veckan började också Erik på sin pappaledighet, så nu är vi hemma båda två..

Idag har vi varit på arbetsförmedlingen och sen gick vi till biblioteket enn stund, 
Sen var vi och handlade inför allt Bakande som jag har framför mig! :)

Imorgon blir det en tur ner på Ikea och sen har jag möte på arbets, och  öppna förskolan skulle vi vilja hinna med också, eftersom att nästa vecka börjar valter på förskolan! :)

Och det gör på riktigt ont i mig, att han ska börja på förskola, hade velat ha honom hemma hela sommaren, men Det går ju tyvärr inte.. Vi måste ju ha en inkomst också!

Så det är därför han börjar nu, och skulle vara glad om folk inte ifrågasatte varför han får börja nu när han blir 1!
Det är så här vi måste lösa det, och jag tvekar inte en sekund på att Valter kommer ha det fantastisk på förskolan, och jag/vi kommer ha honom hemma så mycket det går! 
För det är ju det jag egentligen vill!

Nä, nu måste jag göra mat, men ha en bra kväll! :)
 
 

Kommentarer :

#1: Josephine

Klart varför ska folk ifrågasätta ♡ måste man så måste man. Jag var då på dagis/förskola redan innan jag fyllt 1 tycker ej det är något konstigt med det ♡

skriven
#2: Josephine

Klart varför ska folk ifrågasätta ♡ måste man så måste man. Jag var då på dagis/förskola redan innan jag fyllt 1 tycker ej det är något konstigt med det ♡

skriven

Kommentera inlägget här :