Godmorgon!

 
Hejsan! 


Alltså, Valter har ju slutat med att sova länge.. Jag uppskattar det inte riktigt! 
Tur att jag tänkte till igår, och laddade kaffebryggaren så det bara var att slå igång den idag!  

 

Idag ska jag och Valter åka till birsta! 
Lilleman ska nämligen få flytta nu.. Till eget rum! Så ska hitta lite inredningn till hans rum.. 

Och sen ska jag försöka hitta lite saker till det som ska bli min sminkhörna! 
Eftersom att min stationära dator inte riktigt orkar med, så tänkte jag att jag kan lika gära sno skrivbordet till att ha det som sminkbord! vet inte riktigt vad Erik tycker om saken! 
Men det är bara att han gillar läget! 

Så det ska bli roligt! 

Nä, nu ska jag dricka kaffe och söka lite jobb, så jag bara behöver göra roliga saker sen :) 

 
Mina favoriter <3

Kommentera inlägget här :