FRIDAY!!

Ja, det är äntligen fredag, och det ska bli så otroligt skönt att få ha Erik hemma två dagar!

Mindre kul är att det är fullt med snö ute nu..Ursäkta mig våren? vart tog du vägen? 
Har snöat hela dagen nu.. Och vi for iväg till stan en sväng, jag och Valter.. Fanns det någon sop i bilen? Svar nej.. för den ligger i någon av de hundra andra bilarna vi äger.. som inte finns på hemmaplan.. 
Så lite bitter är jag..

Men ändå trevligt med fredag!
Jag håller på och städar här hemma,kan väl också behövas ibland! :)
 
sen ska jag försöka hinna träna en sväng, eftersom att jag fuskade igår och inte gjorde det! 

Men bästa av allt är att Eriks syster äntligen är hemma från London och hälsar på! Vi har inte träffat hene sen i januari, och det börjar vara alldeles för länge sen! :) 

Så henne ska vi åka och träffa :) 

Nu måste jag fortsätta här hemma.. 
Men ha en bra fredag :)
 

Kommentera inlägget här :