Hej!!

Hallå, godkväll, godmorgon ,bonjour.. Ja osv!

Hur är det med er ? 

Själv så är jag trött och glad

Ja trött är jag bara.. skulle behövt sova typ nu..
Ska upp tidigt imorgon för Erik behöver skjuts till jobbet! 

Men först ska jag dricka en kopp te och titta lite på youtube!

Glad, det är jag för att Skellefteå AIK gick till final igår!!
Alltså, så helt galet jävla fantastiskt! 
Tur att pojkarna inte var hemma när matchen var..Då hade dom varit döva! haha..

I helgen har vi umgåtts massor med Eriks familj! 
Båda Erik´s syskon har varit hemma!
Jag gav Valter och Erik påskägg, och sen fick faktiskt jag ett också! fast mitt var med pengar i, då jag har en utmaning som innebär nolltollerans mot godis och fika och läsk! 
9 dagar kvar på den nu.. Galet, jag har snart klarat det! :)

Idag har vi iaf varit hos eriks föräldrar, typ hela dagen, för imorgon åker Erik´s syskon "hem" igen!

Nä,nu ska jag kika på lite klipp på youtube, sen sova! 
Ha det bäst!

 
Bakade Cake pops i helgen! hur de smakade vet jag tyvärr inte! haha.

Så nöjd tjej!


 
 

Kommentera inlägget här :