Lever..

Jag lever.. Har bara inte haft ork att skriva här..
Har hänt en del saker.. 
Vissa av dom är positiva, vissa är negativa.. Men då är ju allt helt okej :) 

Snart är det julafton , Längtar så otroligt mycket.. Inte för att det är jul just.. Men för att jag får såendera en hel dag med mamma och lillebror :) och även träffa mormor :)  Älskar att umgås med min fina familj :) 
 
Redan imorgon åker jag till Luleå, Ska umgås med Jennifer, och sen sova hos mamma mu :) 
 
 
 
 
För övrigt så har jag gjort klart alla julklappar i tid i år.. Händer typ aldrig ;P 
 
Bytte även julklapp med en ny bekant.. Det var kul :) Jag gav honom.... ( det kan jag ju inte säga då han inte öppnat sin) 
Men, Jag var för nyfiken.. Så jag har öppnat min :) 
Och jag fick denna :) 
 
 
Haha, sjukt kul... jag älskar den :) det var iaf sjukt otippat att jag skulle få en radiostyrd bil :) haha.. 
 
Nä, nu ska jag ta och sova :) Godnatt :)

Kommentarer :

#1: Ingela

God Jul Sofia, hoppas du får en riktigt härlig julafton med din fina familj :) KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :