Lördag !

 
Hallå, hoppas ni har det bra  :) 

Själv har jag det toppen, idag steg vi upp vid 9 och marinerade köttet och skalade potatisarna.. 
Sen for vi iväg och hämtade upp Erik´s kompis för att åka mot sundsvall :) 
Det var väldigt trevligt, många fina bilar, massor med folk i rockabilly kläder, kände mig så felklädd, men jag glömde ta med mig min fina klänning..
Grabbarna hittade varsin fin skylt eller något liknande.. Ska fota Eriks senare så får ni se den :) 
har även fotat på custom och hot rod showen.. Så bilder på det kommer i veckan när jag är hemma igen.
 
Snart ska jag skicka ut Erik för att starta grillen, och sen tar jag över och grillar, och kanske ger Erik kökstjänst även denna helg,. Låter som en plan.. 

Till det blir det öl, iaf för mig :) 

Nåja, Hoppas ni får en bra lördag, det ska jag ha :) 
Kram

Erik, jag och missan :)
Mormor som liten <3

Kommentera inlägget här :