MTV,bloggar och Podcast.

Hallå, sitter hemma hos Erik och glor på MTV, älskar den kanalen, och jag har den inte hemma, så jag passar på när jag är här :) 
 
 
Igår så spenderade jag ungefär hela dagen på tåg, Först från sunderby sjukhus till Umeå, och sen fick jag vänta 1,5 timme i Umeå, sen vidare mot Härnösand. 
Började åka kvar över 10 och var framme kring 5 :)
 
När jag  klivit av tåget så for jag och Erik till Härnösandshus, för han skulle skriva på papper för lägenheten som han ska flytta till :) 
Det ska bli väldigt kul :) 
Iaf, sen hem hit och äta middag, och sen var det Hockey som gällde.. Alltså, 
Jag är så jävla glad..Skellefteå tog SM-GULD :) det var dom värda tycker jag då dom har gjort väldigt bra ifrån sig :) 
 
Imorgon är det iaf tänkt att vi ska åka på Sundsvalls Custom och hot rod show , så det ser jag verkligen fram emot, det blir jag, Erik och hans kompis..
 
Annars ska vi inte göra så mycket i helgen, hans familj åker iväg över helgen, så vi ska ta hand om huset och om "lilla" missan :)

Hoppas ni får en bra fredag, det ska jag ha :) 

Kommentera inlägget här :