Onsdag..

Hallå, 
 
Måste säga att hur mycket jag än älskar att vara nere i Härnösand, så blir jag lite lätt uttråkad när Erik är på jobbet.. 
 
Han åker kvart över 6 på morgonen och kommer hem kring kvart i 5 -5..
 
i måndags var jag iaf och åt lunch med Erik på Birsta, sen skjutsade jag tillbaka honom till jobbet, sen for jag tillbaka till Birsta och gick omkring där ett tag, lyckades även gå vilse, även denna gång.. 
Vet aldrig vart jag kom in.. lätt att bli förvirrad där inne iaf ! haha..
 
Igår var jag bara "hemma" och samma sak idag :)
 
Imorgon jobbar Erik sista dagen, sen får han långhelg, Skönt :) 

Nä, om  jag skulle ta och dricka upp det där kaffet och vänta på att Erik kommer hem :) 

Ha en bra onsdag, Kram :)

Kommentarer :

#1: Rhoda Alemayehu W Michael

allt bra med dig?kram!

Svar: det är bara bra med mig, själv då ? :) kram
Sofia

skriven
#2: Mamma

Hoppas ni får härliga lediga dagar tillsammans. :) Puss <3

Svar: tack mamma, det hoppas jag med, puss <3
Sofia

skriven

Kommentera inlägget här :