Hallå :)

Hallådär :) 

Här har det hänt mycket :) 
Är iallafall nere i Härnösand hos Erik, han har ju hunnit flytta hemifrån nu, så sen i torsdags har det mest plockats och donats osv ! 

Vi var och köpte en säng i torsdags, och kan säga att skruva ihop en säng från Ikea är ett förhållandetest, haha, vi var lite oense om vem som hade rätt ;) 

Iaf, i fredags var vi på middag hos Eriks moster som fyllde år, supergod mat :) 

I lördags bakade jag, Erik fixade lite småsaker och på kvällen kom Eriks föräldrar förbi :) 

Söndag så var vi på middag hemma hos Eriks föräldrar :) 

i måndags bakade jag bullar hela dagen, och städade, sen åt vi middag, och sen bakade jag muffins, så Erik fick ta med sig både bullar och muffins till jobbet:) 

I tisdags blev det en sväng på Ikea och köpa lite småsaker som behövdes :) 

Då  var vi även  till en kompis pappa, Erik har hjälpt honom med bilen och Sen blev vi bjudna på kaffe, och sen iväg på Ica maxi, där hittade vi en Micro, skönt att ha en sån också :) 
I tisdags var det 17 grader i skuggan, gissa om jag njöt :)

i onsdags tog jag det mest lungt och sen på kvällen gick jag och Erik och tog en öl på ett ställe som heter skeppet, var rätt trevligt :) 

Igår var vi iväg och hjälpte några av Eriks kompisar, och efter det var vi bara hemma, såg på film och bara var :)
 
Idag har jag bakat, för vi fick främmande av Eriks mamma kusin :) 
Sen bjöd dom oss på middag, det var supergott :) 

Nu blir det nog bara en lugn kväll :)
 



Ha det bra, kram :)

Kommentera inlägget här :