Höga kusten, Rosvik, Praktik

Hallå :) 
 
Förra tisdagen åkte jag hem från Härnösand, steg upp strax innan klockan 6 på morgonen, samtidigt som Erik, så jag hann pussa lite på honom innan han åkte till jobbet,
sen tog jag det lugnt en stund, åt frukost, drack kaffe och packade det sista..
Precis klockan 8 började jag min resa hem..
 

Jag, som är livrädd för allt vad broar heter tyckte det kändes väldigt skönt att Höga kusten var i början av resan.. Så att jag slapp tänka på den bron hela resan, som jag gör när jag kör ner dit.. 

Var väl hemma kring halv 2 ungefär.. I mitt älskade Rosvik :) 
 
I onsdags så påbörjade jag en praktik.. Förhoppningen är ju att jag får jobb där sen, men det återstår ju att se :) 
 
I helgen var det balkongfest som gällde, väldigt trevligt som vanligt..
Har också solat, givetvis har jag bränt mig, är ju inte direkt förvånad, om jag säger så.. 
 
Nä nu ska jag  sova, ha det bäst :)
 
 
 

Kommentera inlägget här :