Söndagkväll :)

Hejhej :) 
 
Är ju som sagt nere i Härnösand, men på tisdag åker jag hem.. Eftersom att jag har en utbildning jag ska på och den börjar på onsdag :)
 
På ett sätt ska det bli skönt att åka hem.. För oj vad jag saknar alla där hemma, men mest min fina granne :)
Känns så konstigt att vi inte har träffats på två veckor..
 
Men samtidigt blir det ju tråkigt att åka hem, och lämna Erik.. Kommer bli konstigt att sova själv igen.. Nåja, bara gilla läget :)
 

Nåja, igår så kom Eriks lillebror på besök, för att se hur Erik har fått det eftersom att han bara sett lägenheten när den var helt tom.. 
Sen på kvällen åkte jag och Erik till Timrå på cruising, vi åkte dock ingenting, utan vi gick runt och kikade lite, jag fotade en hel massa, ska bara fixa dom så det går att lägga ut, sen kommer dom ut här på bloggen, det gäller även bilderna från då jag var på bilutställning i sundsvall :) 

Idag har vi bakat bullar, eller vi och vi.. jag bakade bullar, Erik var provsmakare och hade en förmåga att springa ivägen för mig..
Precis som ett litet barn alltså ;) 
 
Efter det så åkte Erik på att laga middag, han for iväg och köpte middag på Frasses.. 
Nåja.. det var ju gott :) 

Sen dök Eriks föräldrar upp, dom har varit i bryssel, så vi fick se lite bilder därifrån :)
Bjöd dom på lite kaffe och bulla:) 

Efter det sattes Erik på att Diska, och jag plockade lite smått innan jag tog datorn och la mig i soffan, nu sitter erik och kikar på bilder från igår.. 
Ja, det är det som händer här.. Ha det bäst :) hejdå :)
så härligt att se blommor på backen :)
Middag idag.
mitt hår var så platt och fint igår när vi åkte.. 
det var det inte när vi åkte hem kan jag säga..
Som sagt mamma, tack för självfallet ;)

Kommentarer :

#1: Din fina granne ;)

<3 I längt ät dä!

skriven

Kommentera inlägget här :