2014.

Ja, 2014 är här! 
Ja det har väl ingen missat ? :)
 
2013 var ett riktigt bra år för mig! 
Det året då jag träffade mannen i mitt liv, året jag insåg att jag var gravid, året då jag blev sambo och flyttade ca 45 mil, året då jag förlovade mig!  Ja, jag har verkligen gillat 2013.
nåja, nog om det! 

Jag har ju påbörjat en praktik, på SFI (Svenska för invandrare) 
där jag trivs väldigt bra! Så det känns väldigt bra iaf..

Men idag blev jag hemma, sjuk.. typiskt.. 
Nåja, jag har legat i soffan och vilat upp mig, så gott det nu går när lilla "mini" i magen har världens gympapass.

Idag är det 99 dagar kvar tills "mini" är beräknad, ursäkta mig, men det var ju nyss 200 dagar kvar till beräknad födelse! 
Vi längtar efter dig, jag och din pappa. 
Och säkert fler som längtar efter dig! 

Just nu försöker vi komma på vilken vagn som ska inhandlas.. Och det är verkligen inte en lätt sak att komma på, och komma överrens om.. Nåja, det löser sig nog! :)

Nu ska jag se tv, och flörta lite med min sambo, jag är sugen på varma mackor! 

Ha det bäst, Kram på er! 
 

Kommentarer :

#1: Mamma

Kul att du kom igång med bloggen igen. Och klart vi är flera som längtar efter mini... Lyckas du med att få mackorna? ;)

Svar: Ja, igår kväll kom jag på vilken mail det var .. Bara mitt i allt :) haha, ja det förstår jag :)

Jag fick göra dom själv :( Inte snällt..jag är ju gravid ;)
Sofia

skriven

Kommentera inlägget här :