.......

Tar tillbaka det lilla positiva jag sa i förra inlägget...

Vi kom till öppna förskolan, det var stängt! 
Vi åkte till Eriks mammas jobb för att hälsa på, hon var hemma och var sjuk..
Vi åkte på Coop för att köpa mat till Valter, den var slut! Fick dock ändå tag på en. 
Jag blev kallad TANT av en 70 årig kärring.
Det regnar.
Erik jobbar sent.
Valter är gnällig.

Behöver jag fortsätta? 
 
Idag har jag verkligen en sån dag då jag vill flytta hem, det här är en sån dag då jag tittar lite extra på hemnet, tittar till och med på pitebo, och jag tittar på platsbanken efter jobb! 

Jag vet att folk tycker att jag inte ska gnälla och att man får stå sitt kast! 
Ja, absolut det tycker jag väl också att man ska! 

Men idag tänker jag gnälla, och detta är min blogg så jag skriver vad jag vill! 
För så är det,jag trivs inte i Härnösand!
Jag försöker att trivas, men det gör jag inte! 
Hela min kropp skriker att det här är fel! Och jag är inte sen med att hålla med! 

Nu ska jag gå och dricka min celcius och titta på hemnet! 

Hoppas ni får en bra dag iaf! 

Kommentera inlägget här :