Full rulle!

Hej! 
Idag har vi haft full rulle! 

Vi klev upp vid 7 imorse,vilket kände på tok för tidigt eftersom att jag inte kunnat sova inatt! 
 käkade frukost och gjorde oss klara, för jag skulle till vårdcentralen! 

Jag hade nämligen fått en knöl på halsen! Jag har varit otroligt nervös och uppriktigt sagt, livrädd! 

Så jag träffade en distriktssköterska först! Hon sa att det var ingen fara, men ville att jag skulle träffa en läkare så vi blir kvar en stund till! 
Och hon sa också att knölen var absolut ingenting att oroa sig för! Så jag kunde andas ut igen! Men usch vad rädd jag har varit! 

Efter att vi varit där så åkte vi ner till Eriks jobb! 
Min lilla bil skulle få vinterdäck!

Sen åkte vi bara hem, och satt vid datorn, sen gick vi och la oss i sängen och tvärsomnade båda två! :) skönt! 

Vaknade när Erik kom hem, och sen har vi inte hunnit göra så mycket! 

Ska plocka fram kläder osv för imorgon, då vi ska till Lycksele! 

Anledningen är ju tyvärr väldigt tråkig, då vi ska på begravning! 


Nä, nu ska vi mysa på och sen ta en tidig kväll! 

Hoppas ni haft en bra onsdag! 







Kommentera inlägget här :