Wihoo!

Onsdag idag, och det betyder vägdag! Hade gått ner även denna vecka!
0.8 denna gång!

Nu har jag satt ett del mål för mig, och jag ska gå ner till 84 kilo innan jul.. Det borde jag klara, är ju "bara" 5 kilo :)

Jag blir så peppad när vågen faktiskt visar neråt mest hela tiden.. Sen i augusti har jag gått upp en gång, då gick jag upp 0.2.. Så det var ju inte så farligt :) 

Men jag blir så otroligt peppad, och det får ju mig att vilja fortsätta, och jag vet att jag kommer att komma ner till min målvikt! det tvivlar jag inte en sekund på! 

Jag har ett par favoritbyxor ( eller ja jag har flera av dom), jag köpte i alla möjliga olika färger, och i olika storlekar, allt eftersom att jag gick upp i vikt..

Ett par av dom prövade jag för någon vecka sen, och det var löjligt hur nära jag var på att få på mig dom! Har bestämt mig för att pröva dom varannan vecka, för att se när jag kommer i dom! Med början nästa vecka!


Nu ska jag gå och äta frukost! 
Äggröra på macka! 
Gott! 
 
 
Vi höres!
<3

Kommentarer :

#1: Jenjo

Klart du klarar det, så duktig som du är!!! Måste lära av dig... ;)
Puss <3

Svar: Haha, är väldigt nöjd över hur bra det går för mig faktiskt! ;)
Sofia

skriven

Kommentera inlägget här :