Jag vet..

Jag vet...
Jag är sämst att blogga.. men det har varit mycket annat nu, vill ju mest gosa med Valter ♡
 
Massor har hänt sen sist jag bloggade , ja jag har ju fått barn ;) haha, om någon skulle ha missat det vill säga!
Valter har hunnit bli 4 månader och är verkligen min lilla solstråle! Helt otroligt vilken kärlek jag känner till den lilla mannen ! Nu känns det som att man inte gjort annat än att vara mamma :)
 
I sommar har vi idag hunnit vara iväg på lite semester..
Först tog vi en vecka uppe i Luleå när det var studenten,  eftersom världens bästa lillebror tog studenten.. nu går han för tusan på universitetet i Skellefteå (bra val av stad lillebror 😜)
 
Sen jobbade Erik någon vecka till.. Efter det har vi varit i junsele,  vi har varit och bott i stugan några nätter, varit i Luleå, och varit i Lycksele :) 
Sen har det varit dop, 60 års fest osv! Väldigt bra sommar i år :)
 
Nåja, ska kila och hämta lillen som vaknade nu!  Ska bli bättre på att blogga!  Vi hörs :) 
 

Kommentarer :

#1: Mamma

Juveler...???

skriven

Kommentera inlägget här :