Måndag

Alltså, på riktigt..så jobbig dag.. 
även om jag haft riktigt trevligt också! 

Min dag började klockan 4! 
för då vaknade lilleman! försökte få honom att somna om i närmare en timme.. 
Tillslut klev jag upp  med honom, då Erik behövde få sova, så han är trevlig mot kunderna ;) 

Haha, nåja, sen började jag göra mig klar för att åka till Birsta.. Ja alltså, har jag stigit upp 4 så ska jag då fasen få göra något kul också.. 
Plus att om jag skulle suttit hemma,så skulle jag ha somnat.. Även om Valter inte somnat! :P 

Så vi åkte på birsta/Ikea.. Var mest Ikea jag ville på den här gången..
Saknades liten saker till min sminkhörna!

Sen skulle jag ju egentligen vilja hitta lite småa möbler till valters rum.. 
Men det blir ett senare projekt! 

När vi kom hem så kom Valters farmor förbi, hon hade hittat ett fint tyg, och undrade om vi ville ha gardiner till Valters rum! Absolut! 
Kommer bild när vi fått upp det :)

Erik stod för middagen idag (korv och potatis, enkelt och gott) 

Sen har han lekt med valter hela eftermiddagen, och jag har fått slappa! :) 

Nåja!

Igår så hade Valter barnvakt, så vi kunde möblera om och göra i ordning överallt! 
Skönt att det gick så pass snabbt, hade vi haft Valter hemma hade det tagit flera år ;) haha.. 

Nä, nu måste jag sova.. Annars somnar jag väl sittandes :) 
Godnatt!

Lägger in bilder från Valters rum osv imorgon, då jag inte kommer åt dom nu :)

Kommentera inlägget här :