1 år.

Idag har det gått ett år, ett helt år.. 
 
idag för ett år sen försov jag mig, Blev väckt och skulle fort kliva upp för att åka till Hotellet i Arjeplog.. Där jag då hade varit i två veckor för att ta körkortet..
 
For dit och han bara sätta mig en liten sväng, sen var det min tur att göra uppkörningen.. Tack och lov var jag inte så nervös, eftersom att jag knappt hade vaknat.. 
 
och jag klarade uppkörningen. Teorin hade jag redan klarat.. Så, jag hade fått körkort.. 
Jag var så lycklig så att jag grät.. Oj vilken fantastisk känsla det var :)
 
Och idag är det alltså ett år sen jag klarade det :) 
 
Har sällan varit så stolt över mig själv som jag var då :) 
 
kan än idag inte riktigt förstå att jag faktiskt har körkort :) 

Kommentarer :

#1: Ingela

Grattis på 1-årsdagen som körkortsinnehavare :))

Svar: Tack så mycket :)
Sofia

skriven

Kommentera inlägget här :