Onsdag

vaknade imorste av att det tokplingades på dörren ! 
Flög upp ur sängen och klädde mig, för att sen agera chaufför.. 
 
Efter det for jag till Luleå, Var till mammas jobb, hon hjälpte mig med nå papper och sen surrade vi ett tag! 
 
efter det drog jag mig mot Storheden, skulle hitta mig nå julpynt, då jag fasen inte öäger nå sånt, Hittade jag nått jag gillade ? Nej, inte det.. Nåja, så kan det gå.. 
 
Åkte och handlade lite mat sen for jag hem mot Rosvik igen, lagade middag och sen la jag mig i sängen en sväng.. Dumt gjort, somnade visst till en sväng.. Nåja..
 
Sen har jag varit hos grannen och druckit kaffe, busat med Svante osv.. 
 
Och nu sitter jag här.. 
 
 

Funderar på att ha lite julbak här hemma.. Och sen har jag även tänkt göra hemmagjorda köttbullar, har en massa köttfärs jag måste göra något av. Så varför inte ? 
 
Nåja, det återstår ju att se.. Hoppas ni haft en bra dag :) 
 
Lånade denna bild av mamma:)

Kommentera inlägget här :