Tisdag

Hallå där :) 

Hoppas ni hade en fin helg, det hade jag :) 

Förra veckan var jag ju ner söderut, närmare bestämt till Härnösand. 
Har varit hos Erik, var supertrist att åka hem igen.. Men Men, har man möten man måste gå på så är det bara att gilla läget ! Vi ses ju om 2 veckor igen! 

Om jag längtar ? Oja :)
 
I veckan ska jag gå på 2 möten till, sen ska jag ta en lugn helg hade jag tänkt..
Typ, se på filmer hela helgen! Skönt.. 

Nä, nu ska jag gå och koka mig lite té innan jag ska gå i säng.. Är rätt så trött!
 
Här är fina Erik och Fina Alvin ! (ELINS barn, inte Eriks) 

Godnatt på er :)

Kommentarer :

#1: Mamma

Bra att du förtydligar, så jag inte behöver få frågan igen. Du vet
"Hur många barn har Sofias pojkvän?"
:)

Svar: Hahah, Jag kände att det är bäst att jag gör det :)
Sofia

skriven

Kommentera inlägget här :