åh....

Sitter och drömmer mig bort på Elodie details!! 

Har hittat en underbar stroller som jag vill ha..
Om Erik ger mig pengar så jag kan köpa den ? Nope..
Då får jag fortsätta drömma då! 

men ni kan ju kolla på den iallafall!
http://elodiedetails.com/se/shop/strollers/stockholm-stroller/284/stockholm-stroller-golden-grey


Helt fantastisk.. 

Sen kollar jag mest runt på inredning och dricker kaffe! 
Valter sover sen två timmar tillbaka, trött kille! Han brukar aldrig somna så tidigt! 

Och tänk att den lilla busen blir 9 månader idag!!! Eller ja, han blev ju det kl. 04.07
Jag kan inte riktigt förstå det! 
Alltså, på riktigt, om 3 månader blir han 1 år!?!?! 

nej, fy, stoppa tiden! vill ha honom liten för alltid ju!! hihi..


nu ska jag gå och laga lunch, och sen vänta och se när lilleman behagar att vakna :) 

ha det bra :)

 

Kommentera inlägget här :