ÄNTLIGEN!

Ja,här har det varit sjukstuga i närmare 3 veckor..

Först var Valter väldigt snuvig, och sen kom hostan och febern på besök..
Sen var det min tur.. Jag har varit mer eller mindre däckad av förkylningen..
Och Erik har också varit förkyld..

Jag har inte lämnat lägenheten på 1,5 vecka! Men idag så vågade jag mig ut..

Så en sväng ner på några affärer och se lite folk! 
Skönt!

Jag har börjat titta efter lite utbildningar, men de utbildningarna jag vill gå kostar massor med pengar, så jag kan ju bara drömma vidare..

Men ett jobb hade ju inte suttit fel.. Husdrömmarna börjar bli olidliga nu alltså..
Och inredningsdrömmarna! det finns så otroligt mycket fint..
Men har inte riktigt råd, eller plats! hahaha..


Nu ska jag glo runt lite, och sen sova! 
Valter har börjat vakna tidigt nu för tiden! 

:
Fick blommor av Erik i måndags :)


Kommentera inlägget här :