Hemlängtan..

Hej! 
Jag har hemlängtan, precis som vanligt med andra ord :) 

Försöker planera in någon resa uppåt, men är mycket som ska passa in! 
Mamma ska vara hemma, såklart..
Men Erik måste ju också kunna vara ledig,och det får inte vara under tiden Eriks syster kommer hem från London när hon har lov! 

Och ekonomin ska ju helst också vara med på noterna ;) 


Iallafall.. Jag har börjat inse att vi blir kvar här nere, åtminstone några år till innan jag lyckas övertala Erik att flytta upp ;) 
Erik trivs bra på sitt jobb, han har fantastiska kollegor som han trivs bra med.. 
Och det vill jag ju att han ska få ha kvar! 

Hur mycket det än smärtar i mig att vi inte kan flytta upp typ, imorgon!! Så har jag börjat vänja mig vid tanken på att bli kvar här nere ett tag..

För det är ju faktiskt så att Erik har ett fast jobb, och det är ju prio 1! 

Men, jag har också en önskan om vi ska bo kvar här.. 

Så jag hoppas mina planer blir verklighet, men det återstår att se ;) 

Kommentarer :

#1: Mamma

Såklart jag måste vara hemma. Vill ju träffa mina hjärtegull! <3

Svar: Ja! haha :)
Sofia

skriven
#2: Viktoria

Skulle du vilja tävla om ett bakset för barn genom att enbart gilla en Facebooksida? klicka isåfall på länken nedan :)
http://linneagranstrom.vimedbarn.se/tavling%E2%98%86-3/#comment

Önskar dig en trevlig torsdag :)

skriven
#3: Monika

Så kloka tankar och du ska se att det blir bra :) Störst av allt är Kärleken <3 Det är bra att ha släkt utspritt lite varstans i landet så får man fara ut och resa ibland ;) Kram Monika

skriven

Kommentera inlägget här :